En spark i baken

är vad jag behöver just nu när det gäller träningsbiten.
Jag har länge sagt att jag måste göra något varje dag som en promenad, joggingtur, cykla plus något mer styrketräning också. Men det blir aldrig av. Nu har jag tänkt att jag ska skriva det här för då vet jag att några läser det och då vet jag att de har koll. Alltså så ska jag bara skriva en pytteliten rad om vad jag gjort för träning varje dag. Kanske ingen rolig läsning, men jag behöver det för att komma igång..

Sen skulle det även vara väldigt roligt om ni som läser hängde på, och redovisa era träning genom att slänga in en kommentar till mitt inlägg. Skulle vara jätte kul, plus att det blir pepping till varandra och det är hur bra som helst när det gäller att träna.

Just nu sitter jag och väntar på att äppelpajen ska bli klar så jag kan ta ut den ur ugnen och sen ska jag ta mig en liten jogging tur :) Sen köra lite styrka..
Sen ska jag ta mig en lång dusch hur skönt är inte det??

Återkommer ikväll om hur mycket jag tränade sen;)
Hoppas någon hänger på också, vore roligt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0