Bajs mensvärk.

Det är helt sjukt att det ska vara "normalt" att ha så jävla ont när man har mens. Och de förbannade tabletterna hjälper ju inte.  Och alla killar som jävlas och tror att det bara är lite smärta. Men det kan nog de flesta tjejer säga att det är inte bara en liten smärta heller. Ni skulle få prova att ha mens en vecka så får ni se på fasen. haha.

Men men, man får leva med det. Är inne i Åtvid nu, känns rätt skönt har inte varit här sen i söndags har bara varit ute i huset. Förut när Martin hade lunch så fick jag reda på att vi ska till IKEA iag, hur kul som helst.
Okej jag lovar att ni ska få se alla proekt vi gör i huset. Det blir inte så myckt projekt med jag ska i alla fall visa dem för er. Vi har redan gjort ett som jag ska visa så fort jag bara kan.

Nu ska jag fylla en flaska med varmvatten och lägga på min stackars mage.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0