Äppelpäppel.

Just nu känns det verkligen hopplöst att söka jobb.
Att gå i skolan är verkligen en trygghet, men man ska väl inte sitta där hela livet heller. Jag hade inte tänkt det i alla fall. Fast jag många gånger önskar att jag fortfarande gick gymnasiet eller något.

Jag sitter och letar hur mycket som helst, men det finns liksom inget som passar in. Jag har breddat mitt område när det gäller söka jobb också jag kan liksom ta vilket som helst förutom telefon jobb. Men när man liksom hittar ett som är bra så krävs det alltid något som man inte har som en viss utbildning, körkort eller någon erfarenhet av tidigare jobb:S

Jag vet att jag gnäller, men det blir så när man är van att göra saker hela tiden och nu har man liksom inget att gå till. Man kan plocka och städa hemma, men det tar ju slut någon gång så man kan ju inte städa hela tiden. haha.

Blogg, jag har inte alls många läsare på min blogg vill verkligen att det ska vara mer läsare och mer kommentarer, ni få som läser den vad vill ni att jag ska skriva om, vad gör en blogg intressant. Snäla hjälpa mig lite här nu, så jag har lite att lägga energi på.  :)

Nu ska jag baka äppelpaj.

puss

Kommentarer
Postat av: Lalla

Det är kul att du ska skriva om din träning i din blogg, som en form av loggbok :) Jättesmart!

2008-08-20 @ 21:58:19
URL: http://ellaellella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0