Det går framåt

Nu var det länge sen jag skrev. Har jobbat eftermiddag den här veckan blir inte så mycket tid till att göra andra saker än att jobba, sova, äta och fixa hemma. Så ska bli skönt med helg och sen förmiddag nästa vecka.

Sedan jag skrev har vi målat om hallen, äntligen! Så i helgen nu ska vi bestämma vad vi ska ha för golv, blir "korkmatta" men vi ska välja vilken vi ska ha. Det kommer bli super fint när det är färdigt. Vi har tre beiga väggar och en choklad brun vägg, längtar tills hela hallen är färdig. Då blir det lite mer ordning och reda på kläder och sånt.

Sen så julpyntade vi färdigt, jag har tjatat att jag vill testa att göra en egen dörrkrans så vi var ute i skogen och fixade granris och det blev en väldigt enkel men fin kran. Väldigt nöjd för att vara första kransen jag gjort. Ska se om jag kan lyckas få in lite bilder vart efter på lite med huset och det.

/ susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0