Har gjort två katagorier nu :)

Varför ska det vara så svårt att komma igång med träning??
För det går ju så bra när man väl har kommit igång, men man måste verkligen få en fet spark i baken för att man ska komma igång till en början.

Jag skulle vilja ha en cross trainer.
Verkar vara väldigt effektiv träning och det gillar väl dem flesta..Eller??
Vill ha platt mage, inte gå ner i vikt eller något sånt bara en platt och fin mage, sen kanske mer muskler. Jag är ju inte dirket stark, alltså jag vill inte se ut om någon mini biff, utan bara bli lite starkare.  
Får se hur jag lyckas med det, som jag skrev igår eller något så ska jag sätta igång med träningen när jag blir frisk, jag måste skärpa mig. Det får bli att ta hem stavarna till huset och börja köra hårdträning med dem, när förkyldningen gett med sig.

Nu när jag inte tränar karate längre så kan det vara bra att ha något, visst man kan ju gå ut och gå och springa, men en maskin är mycket roligare enligt mig. Men får se om det blir något inköp av en cross trainer framöver. Martin är med lite sugen på en så vi får se hur det blir med saken.
Kan dra på högvolym på bra musik och bara köra gärnet.  
Men funderar även på att leta upp någon sport att börja med, är grymt sugen på att ta upp badminton "karriären" igen. haha.
Höll ju på med det jätte mycket innan jag började på karaten.
Gick på badminton skola varje söndag när jag gick i 5:an-6:an. Och tävlade massa, inte på hög nivå alls. Men sen så kom karaten in i bilden i typ sjuan, så jag gick på karate träningarna och ena dagen så åkte jag direkt från karaten till nästa sport hall bytte om till andra kläder och körde badminton. Ni hör väl hur det låter, lite mycket kanske. Så då valde jag bort badmintonen när jag var som bäst.
Har kämpat på med karaten i drygt fem år eller något sånt fått mitt svarta bälte, flyttade och nu har jag lagt det åt sidan.
Vi får se hur det blir med sporter. Ska i alla fall börja träna på egen hand först, vi tar en sak i taget.

Hörs kanske något i helgen, lär ta det rätt lugnt. Mår piss förkyldningen blir bara värre.
Gick på möte med handläggaren på asm idag och hade knappt ingen röst. Men den höll nästan hela tiden. haha.
Måste bli frisk..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0