Sjukling

Hoppas allt är bra med er!
Själv ligger man ner bäddad i sängen för tillfället, jag mår inge vidare. Har ont i halsen, känner mig matt i kroppen, fryser. Usch.
Men snart måste jag ge mig upp och gå ut och plocka sten från vardagsrummet så vi kan gjuta så fort som möjligt. Får väl ta lite i taget och jobba i lugna tempo så kanske det går bra.

Igår kväll vad jag depp, kändes som om inget går som det ska. Vill för det första ha ett jobb, det suger att inte ha något att göra och att inte ha några pengar alls. Det är verkligen skit tråkigt. För i detta samhälle klarar man sig inte ett dugg utan pengar, så är läget så jag måste få någon inkomst snart.
Ska till arbetsförmedlingen på fredag för att träffa min handläggare, får se vad vi kan komma fram till för något.
Sen är det ju det här med körkort också, jag vill verkligen ha körkort. Men vissa vet ju varför jag inte har det än. Den ända som verkligen stöttar mig i det är älsklingen han hjälper mig så mycket han kan. Det är bara så synd att jag inte får övningsköra med honom för det skulle vara perfekt.
Vet ni vad jag gjorde i förrgår?
Jag körde traktor, hahah. Vi tömmer all sten i den så körde vi iväg för att tömma den så jag körde den tillbaka. Och jag var jätte duktig faktsikt..Du som säger en viss sak om när det gäller mitt körande, många vet nog vem jag syftar på..Du kan ta tillbaka det du sa och stoppa upp det  någonstans för det är inte sant. För jag KAN, så det så..




Tror ni på spöken eller säger man andar eller är det samma sak?
Jag har inte en aning.
Jag tror på att det finns andar eller vad det heter, folk som har gått bort och inte kommit vidare som sitter fast här. Som gör saker för att ge oss signaler och få kontakt med oss, som ett rop på hjälp kanske. Inte vet jag, bara sitter och funderar lite.
Nu till det som jag skulle berätta som jag har glömt säga det hände typ förra veckan.
Martin var i ladugården och höll på att fixa med bilen och jag höll på att flytta ut saker från vardagsrummet, så höll jag på med träningscykeln, försökte få den att inte stå i vägen då jag plötsligt hör ett skarpt HEJ, jag tittar genast upp ifrån det jag höll på med, kollade runt ropade på Martin. För jag trodde att det var han som typ kom in eller något. Men jag såg ingen, tro mig jag blev jätte rädd. Visst jag kan ha inbillat mig, men ändå jag stog ju och styrde så mycket med den där cykeln så jag hade ju fullt upp med den. Men vem vet..

Vi har inte märkt något i huset mer än det som jag hörde, men borta i ladugården så händer det en hel del skumma saker och uppe på upplagen har vi en riddare som går runt, jag har själv aldrig sett den. Men för drygt 2år sen, så ringde Martin till mig skräckslagen, då hade han suttit i bilen där uppe och lyssnat på musik, då "riddaren" kom och gick framför bilen.
Jag hade dött om jag hade varit med jag lovar.
Sen är det några fler som har sett den.

Tror ni på spöken, andrar eller vad man nu säger??

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jag tror starkt på det, har själv sett en ande, eller vad man nu kan kalla det. Tror att jag berättat det för dig.

2008-09-18 @ 15:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0