Runda på stan

Har varit i stan idag, och fick äntligen min efterlängtade bettskena. Nu du älskling ska du få sova hela nätterna utan att jag gnisslar något. Kommer nog bli obehagligt i början eftersom den är så tjock, men det är väl en vane sak.
Mamma och jag gick på stan lite, jag fick en plånbok, det var rätt så behövligt min andra är så liten så man måste vika hundralapparna, då är den liten. haha. Så jag fick en som var lite större och mycket mycket finare.
Sen gick vi och kolla på massa saker, sen käkade vi sallad på pause, det är hur gott som helst där, mums :)
         Träffade Mirelle och hennes pojkvän på stan så vi pratade lite, väldigt kul att träffa på henne :)
Vi är gamla barndoms kompisar, vi bodde i samma hus ni vet en stor villa som är uppdelad på två lägenheter så vi hade ju samma tomt och sådär. Så vi lekte jämt och var med varandra typ hela tiden och sådär. Sen flyttade båda familjerna ur huset, det var liksom värsta undergången för oss att vi skulle flytta ifrån varandra fast det bara var 5-10min att gå. Det där var väl någon gång när vi var i sex, sju års åldern. Men vi fortsatte att umgås och sådär vi hade sällskap till skolan och var med vaandra i skolan eftersom det var 1-2:a, 3-4:a så vi gick i samma klass fast hon är ett år yngre, sen så när jag skulle börja 6:an så blev det enkla klassen att det var rena klassen med bara 6:a för sig och så vidare i alla klasser om ni förstår. Och där någonstan så blev det att vi gled ifrån varandra. I högstadiet pratade vi inget speciellet. Men sen när hon började gymnasiet och de få gångerna som vi kom med samma buss så pratar vi massa, fast mer vardagligt prat. Men det känns ändå väldigt kul att vi har så lätt att prata fast vi inte umgås längre eller så. Hon är verkligen hur snäll och go som helst den tjejen :)

Skrev ett depp inlägg igår för jag var så arg och ledsen. Senare på kvällen så ringde älsklingen till mig vid halv 12 typ så vi låg och pratade i en timme. Hur underbat som helst, det tog inte många sekunder innan jag var mådde bra och var jätte glad igen. Älskling, du är verkligen den som får mig att må bra, du är så himla underbar.
Tanken var väl mest att vi bara skulle säga godnatt men, vi bara pratade på om allt mellan himmel och jord hur mysigt som helst. Sen så ringde han videosamtal till min mobil och gu vad glad jag blev av att se honom. i den lilla rutan, han gör mig så himla lycklig.

Martin Thorssell du är helt underbar <3

Nu ska jag nog ta och måla mina naglar, packa mina saker och se om jag kan lyckas laga min väska som gick sönder förut. Sen ska jag bara vänta på att min älskling kommer hit och hämtar mig :)

Ha det så bra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0