Super mysig och rolig helg :)

Har precis klivit ur duschen, as skönt måste jag få be att tala om :)

Tänkte bara skriva lite kort om min helg, för den har varit kanon.
Åkte buss till älsklingen i fredags efter jobbet, vi tog det mest lugnt, myste, prata och fixa lite.
Sen på lördagen så fixade vi hemma, handla. Sen tog vi det lugnt och myste sen på kvällen så grillade vi hur gott som helst får se om det hinner bli någon mer grillning innan den ska ställas in. Hoppas på att höst vädret kan fortsätta att vara såhär fint.
Sen så duscha vi och fixa oss, så bar det in till Åtvid till Andreas så vi var med honom och så. Sen hämtade vi upp Stollen (Markus) as härlig kille. Sen så kom hela grabbgänget så vi stog och snacka massa nere i Åtvid hur kul som helst :)
Vilka sköna grabbar asså :)

Måste nog varit med för att förstå hur kul det var, men måste bara berätta.
Stollen satt utanför bilen och rökte, så puttade Anreas till honom lite lätt så han satte sig på röven och så kommer en gubbe fram med värsta långa skägget och det såg typ ut som om han hade krusat det, haha. Sen så var han kal mitt uppe på huvuvdet med hade jätte långt hår på sidorna och sen brillor.
Han såg så jävla rolig ut...
Stollen var illa tvungen att hälsa på honom..
Stollen: Heeej.
Gubben: Hej, sitter du där.
Stollen: Aa för fan.
Gubben: Är du full??
Stollen: Haha aa..
Gubben: Det är jag med, så det är bäst att jag går här ifrån..

Sen Stollen låg raklång på marken och garva och jag låg i bilen och skratta som fan..

Sen hände massa annat kul, jag och älsklingen somnade runt halv 5..haha

Söndagen blev det att gå upp tidigt vi vaknade av det underbara värdet. Så vi följde med Martins faster ut på sjön och kollade kräftburarna.
Sen så fixa vi lite och tog det lugnt innan vi åkte till min mormor och morfar för jag och älsklingen var bjudna på lunch där :)
Det blev jätte god mat och sen efterrätt :)
Vi fick en present också en elvisp en vinröd jättr fin. Kommer passa till våran brödrost och vattenkokare som är vinröda i kanterna.
Vi var väl där några timmar sen åkte vi hem till mamma och pappa eftersom det var jobb för min del och för Martins del med men han har körkort och jag måste ta bussen vid 5.
Så äsklingen sov över hos mig hur mysigt som helst, kanske kommer vara utan honom hela veckan. Hoppas han kan komma och sova här någon natt i alla fall :)
Gick och la oss vid halv 9 och somnade innan 9, ändå var jag as trött i morse. haha..Klockan ringer nu mera klockan 04:07 på mornarna för mig, men ska int eklaga för det är ju ett jobb hoppas bara jag får jobba mycket :)


Har en hel del att skriva men orkar inte, jag är verkligen dö trött, ska kolla på idol, föna håret göra lite matsäck sen ringa älsklingen och sen sova.

Vi hörs i morgon.

Ha det så bra!
Puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0