Trötter

Ligger i sängen och tittar runt lite på nätet. Ligger mest bara och tar det lugnt, vi var i Linköping och gjorde några ärenden förut. Jag somnade på vägen hem sov som en gris. haha.
Vart efter nu så ska jag börja plocka lite, ni har tur som inte ser hur det ser ut i vårat hem just för tillfället. Jag mår fan inte bra av att ha det såhär, och vi ska bo såhär i en vecka MINST. Hoppas verkligen det inte tar mer än en vecka. Sen ska jag börja med maten till älsklingen kommer tillbaka och då hopas jag att han har fixat klart bilen. Så vi kan åka in till Åtvid med massa saker och slänga av det hos hans föräldrar så länge, och även handla lite. Idag blir det inte att släpa sten och betong från vardagsrummet, vi sa att vi skulle strunta i det idag sen hålla på i veckan och i helgen. Jag har antagligen inget jobb den här veckan så jag får hålla på med det när Martin jobbar sen skulle mamma och pappa komma någon dag med och hjälpa till.
Om ni bara visste vilken längtar jag och älsklingen har tills allt är klart alla rum är klara och allt. gu vad skönt det kommer blir och fint med.Att flytta hit var inte direkt som att flytta in i en ny renoverad lägenhet precis, utan här finns det massa med jobb att göra. Fast vi tycker det är kul att fixa och sådär, med det negativa är ju att det blir så trångt när vi har ett rum mindre, men men man får väl leva med det. För det blir ju bra sen när det är klart :)

Längtar tills den 28 oktober då far vi på kryssning, jag och älsklingen och hans familj och hans mormor. Hans pappa fyller 50år så vi ska fira honom då.
Blir nog inget direkt "festande" utan mer bara avkoppling skönt att komma iväg lite, sen är det ju klart att man måste ta någon god drink ;)
Det kommer bli jätte kul :)

Nee nu måste jag verkligen sätta igång lite här, kan ju inte ligga och slappa här hela dagen då blir det inget gjort. Tyvärr..haha

Hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0