Träna eller inte??

Kom hem från jobbet för ett tag sen, är rätt så trött måste jag säga.
Väntar på att bror ska komma hem så vi ska käka sen ska jag se om han har lust att träna lite med mig, typ gå/jogga en runda sen köra lite styrka..Funderar på att göra ett tränings schema men velar för jag vet att vi kommer ha mycket att göra nu inom en liten framtid på grund av en sak som jag inte kan avslöja än. För vi är inte helt hundra på det..Så vi får se återkommer om det när ett "beslut" är taget.

Jag måste verkligen göra någonting åt mitt hår, min utväxt är bedrövlig.
Börjar fundera på om jag ska ha min vanliga hårfärg, men den är så tråkig typ råttfärgat.
Så jag tror att gör blonda slingor en gång nu, sen får vi se vad jag käner för..haha
Får se om någon har tid att hjälpa mig med håret? :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0