Ta er tid att lyssna och njuta gott folk.

Gå in och lyssna på min kuisn Micaela när hon sjunger.
Hon sjunger grymt bra, älskar hennes röst. Hon ger mig gåshud när hon sjunger :)

Till mina kära kusin, hoppas din dröm går i uppfyllelse (stavning?) att kunna leva på din röst och din musik.
För du är grymt bra och förtjänar att få göra det som du älskar och det som du är bäst på :)
Tyvärr har jag inte dina låtar på denna dator, men när jag sitter vid den datorn så brukar jag lyssna på dina låtar och sjunga med men jag antar att jag förstör låtarna när jag sitter där och gormar, haha.
Du är så grym på att sjunga, spela och dina låtar är jätte bra.
Håller tummarna för dig kusinen min :)
Puss och kram.

http://www.myspace.com/micaelapetersson







Kommentarer
Postat av: Mican

Tack så jättemycket för dom orden, det värmer verkligen jättemycket!!! Jag hoppas också att min dröm går i uppfyllelse :) <3

2008-09-19 @ 21:19:11
URL: http://muckpuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0