Solen är väldigt populär

Jaa det är visst inte bara jag som tycker om att gå ut i solen och värma mig och samla på mig energi.
Gick ut och satt mig på altan med lite mackor och satt där och mumsa och njöt av solen.
Gick in hämtade kameran och skulle ta lite kort på sjön (den glittrar jätte fint i solen) och lite andra natur bilder. Tar lite kort går ut på bryggan och stampar (är en vana jag har fått nu att stampa så fort man går ut på bryggan). Ser grönt ut ser inget otäckt djur. Står och tar kort och sen skulle jag titta på korten när jag väl gjort det tittar jag ner i vattnet, och vad är det jag ser, joo en orm jävel som ligger på bryggkanten och det kändes som den tittade på mig. Den skulle självklart ge sig ut och sola just när jag skulle ut och njuta av solen. Bläääää
Rädd som jag är tar jag kameran och springar men kollar i fall det ligger någon mer där jag ska springa.
Fy fan det bara kröp i mina ben jag hatar ormar. De är så fruktansvärt äckliga. Har inget emot insekter så länge jag inte upptäcker dem plötsligt sittande på mig men det beror på vad det är.
Men ormar pallar jag inte med.


Fick ett samtal lite innan jag gick ut av frita så jag ska jobba 3 timmar i morgon :)
Vart as glad :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0