Små fötter är fint men inte kul när de är för små.

Kommer ni ihåg att jag skulle bställa från La redoute, har fått kläderna/skorna nu. Förutom stövlarna som kommer den 10 november.

Beställde två stickade cardigans hur fina som helst var dem, sen så var det ju ett par pumps i lack svart..Men tror ni inte att de var för stora...Jag kommer aldrig få mina pumps som jag länge velat ha ju =/
Alla tycker det verkar smidigt att ha små fötter för det blir billigt att handla på barn avdelningen, visst det har de ju rätt i OM man hittar det man ska ha. Går knappast att hitta ett par pumps på barn avdelingen.
Kan inte någon skänka mig typ 2 centimetar till mina fötter så jag kan ha storlek 36 och kunna köpa de skor jag vill ha??
Det är inget kul längre :(

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0