Promenix

Har varit ute på en liten promenad med bror. Vart bara en lite kort sväng kanske 15min, men det var ändå skönt att komma ut lite.
Satt och pyzzlade ihop en mall till mitt tränings schema, ska skriva ut det så fyller man i resten för hand. Tänkte bara skriva ut det så jag har ett när jag känner att jag hinner börja träna. För jag gör det i excel och vi har inte det på datorn hemma så jag passade på nu när jag är hos mamma och pappa.
Jag gör mallar så det får plats med 3 veckor på ett papper.
Tänkte slänga upp en bild på mallen så ni ser upplägget, jag tycker att det är ett bra sätt att ha lite koll på träningen. Kanske någon mer tycker det?

Tyvärr fungerar det inte att lägga upp bild :(
Vet inte varför har provat flera gånger nu i två dagar men det går inte..
Någon som vet vad det kan vara för fel??

Snart blir det idol, göra matsäck, fixa sig ringa älsklingen sen sooova

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0