Pengar pengar.

Tänk om man kunde få napp på ett jobb så man kunde dra in lite pengar, det vore ju inte helt fel..
Eller rättare sagt det vore underbart, fy fan jag avskyr att inte kunna röra mig ordentligen. Kan verkligen inte köpa någonting, om inte mina föräldrar är snälla och sponsrar lite så jag/vi kan få köpa lite kläder eller något annat som behövs ibland.
Just nu har vi bara en inkomst och det är ju älsklingen som jobbar in den, för det lilla jag har fått hoppat in och jobbat blir ju inte mycket. Får vara glad så kanske det når över tusenlappen. För när man känar sådär lite så dras det tydligen knappt ingen skatt heller. Men jag har inte den blekaste om vad jag tjänar i timmen. Så det ska bli spännande att se.

Jag bakade en kladdkaka igår, trots att våran ugn är jätte konstig och gärna vill bränna just bakverk. Så blev den helt perfekt, det blev verkligen jätte god. Så vi åt lite sånt till idol jag och min familj. Ska ta hem resten så min älskling får smaka lite med :)
Sov verkligen skit dåligt i natt, bläää. Somnade vid 23, vaknade vid 1 och var tvungen att snyta mig och allt sånt där somnade om efter en liten stund. Men så vaknade jag vid 02:40 och låg vaken en hel timme svin jobbigt kunde verkligen inte sova på grund av förkyldningen..Jag säger bara en sak bettskenan får ta semester nu när jag är förkyld, för det går inte ha den då enlig mig. haha. Det blir skit äckligt.

Sitter och kollar på zoovillage och på la redoute på kläder, har hittat en tröja som jag vill ha..
Men utan pengar går det ju inte så jätte bra, får se jag fyller ju om drygt 2 månader, kanske kan få en då :)

Jag älskar verkligen modellen på dessa tröjor. Funderar på en röd. Vet ni jag har knappt ägt ett enda rött plagg så länge jag kan minnas. Jag lovar, jag minns ett rött linne som jag hade typ i 6:an som jag gillade. Men sen har jag inget rött plagg. Så det kanske är dags?? ;)

Här kommer en bild på den :)


Hörs kanske senare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0