Paty to night



Yeeees ikväll är det party som gäller.
Just nu sitter jag hemma hos Martin föräldrar i Åtvid, ska möta Mican nere vid stationen sen. Så vi ska hem hit sen och duscha och fixa och ha oss, mycket roligare att göra det tillsamms. Kom just på att jag glömde ta med kameran från oss vi skulle ladda den här. Så jävla typsikt, så jag slängde väg ett sms till Mican och hoppas på att hon har en kamera..Så ni får se lite fest bilder :)
Mican har även med sig en locktång ska bli lite spännande jag har aldrig lockat håret så direkt utan liskom bara kramat lite lockigt, men mitt hår blir bara lockigt i nederdelen av håret nu blir det liksom i hela. Ska bli kul att se hur det blir :)

Röjde lite hemma igår och dammsög hela huset och damma och fixa har ställt fram allt skit som ska kastas så vi ska fixa med det i morgon när vi kommer hem från Linköing, så vi blir av med grejerna.

Nu ska jag sätta mig och glo på tv, sen möta Mican.
Shiit det var jätte länge sen jag träffade henne ska bli riktigt kul.

Ha det så bra och trevlig helg.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0