Ny dator

Sitter även idag hemma hos Martins föräldrar, för jag ska jobba sen :)
Måste se till att laga till någonting innan jag åker bara så jag inte hungrar ihjäl på jobbet.

Älsklingen kom precis hem från sin farbror han jobbar där idag de håller på i deras hus. Han kom bara hem en sväng för att lämna datorn som vi beställt de kom med den förut.
Jag hade bara sett den på bild och den såg liksom rätt "vanlig" ut, men shiit så jävla snygg och liten, det är en bärbar och den är hur liten som helst jätte snygg och fräsch :)

igår kväll höll jag och älsklingen på att rensa i huset lite för i morgon så har vi ett rum mindre för en liten period. Så ikväll ska vi fortsätta att rensa och flytta runt och slänga ut massa saker så det är lite att stå i.

Nu ska jag fixa mig sen glo på tv.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0