Nu har vi satt igång :)

Har inte varit så aktiv här på ett tag, ber om ursäkt för det.
Vi håller på i huset här för fulla muggar. Älsklingen är en liten sjukling och är hemma, har varit hemma igår och är det idag. Så vi passar på att göra lite små saker som han orkar med att göra, för hans blir snabbt trött för han är matt i kroppen. Så igår höll vi på att slipa, spacka och slipa igen. Jag stod för slipningen för det är lite jobbigare, eftersom han inte orkar så mycket just nu. Så älsklingen fick spackla. Senare idag ska vi köpa färg och måla loftet, vinrött blir det.

Sen igår så beställde vi några små saker till vårat badrum:

Dessa små skönheter till små förvaring
Små söta korgar
En söt tvålpump


Vi beställde även en ny dusch kran eller vad det heter, för våran är så dålig och ful, den vrider sig och duschar på sidorna i stället för att duscha på en. haha. Så det har vi beställt.
Sen ska jag skruva ner en ljushylla hemma hos älsklingen sen som jag ska dela i två bitar och skruva upp på ena ska jag ha fina kort och på den andra rosa små ljuslyckor och även denna ska vara i badrummet.
Badrummet kommer gå i vitt, blått och sen med rosa detaljer.

Nu ska vi käka lite sen åka in och handla mat och sen köpa färg.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0