Måla

Klockan är runt 20:30 och jag är as trött. Men jag kan väl inte gå och lägga mig såhär tidigt, tänkte skriva ett inlägg sen gå och kolla på tv med mammi. Just det jag är hemma hos mina föräldrar, för gissa vad jag ska göra i morgon??
Jag ska till tandläkaren, vilken överraskning va? :O (Not)
Men hoppas på att det är sista besöket hos tandregleringen i Norrköping nu, lite små knöligt att åka till Norrköping för ett tandläkarbesök när man bor i Åtvidaberg, men behandlingen ska vara slut när som helst som tur är.
Men i morgon slipper jag åka buss i alla fall yeeees så skönt. För mamma ska in på något så jag ska följa med så hon hittar rätt. Jag skojar inte när jag säger att hon har nästan inget lokalsinne alls. haha. Kan tänka mig att det är jobbigt.

Sen skulle jag säga att vi köpte ingen färg sen, vi åkte bara in till Åtvid och gjorde ärende på banken sen åkte vi hem till mina föräldrar och slappa och åt mat. Sen åkte min älskling hem vid 18:30 :(
Usch tycker inte om att vara ifrån honom. Visst vi ses i morgon men ändå jag saknar honom massor.

Men efter han hade åkt så målade jag fotoramarna som vi ska ha i huset i vitt förut var de träfärgade. Men de fick bli vita.
Tycker det är roligare att måla själv för då kan man måla ett halv tunnt lager och då lyser typ träet igenom och det ser mer levade ut. Jag tycker det är mycket snyggare. I morgon när vi ska in till stan ska jag se om jag hittar några fina rosa ljuslyckor hittade på Åhlens, men ska kolla på fler ställen ifall man hittar några snyggare. Bäst och kolla runt först, för man vet ju inte vad man kan hitta för fint.

Har satt mamma i och leta efter skivan med kort från Öland och Tättö 2006, för vi tog så himla mycket kort då ska se om de tär något man kan använda sig av att sätta i ramarna.
Men hon hittar ju inte skivan, den måste finnas någonstans, men vart??

På torsdag blire lite jobb, ska städa.
Asså just nu är det piss på jobb fronten sitte roch letar men hittar fan inget vettigt.
Måste ta och prata med Martin mamma och se hur det ser ut om det behövs folk inom äldrevården, för då kanske man kan fixa något vikariejobb där eller så.

Nu ska jag leta lite jag med, sen ska jag se lite på tv..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0