Jag kommer nog aldrig förstå hur du tänker.

Alltså fyy fan säger jag bara..
Hinner ju inte ens finnas i närheten i mer än bara en timme sen är det kört..
Du trycker ner mig i skorna helt totalt det är helt jälvla sjukt att du kan göra så..
Jag är inte värt ett jävla dugg medans den andra är värd allt, hur kan du värde sätta så??
Vet inte om du gör det medvetet med det måste du fan göra för det är helt jävla fel och helt sjukt.. Är så jävla trött på det här nu så det finns inte..När jag fått den där bilen så ska jag klara mig på egen hand med hjälp av min Älskling.
Så du slipper bry dig för det är tydligen så jävla jobbigt när det gäller just mig...

Fatta så jävla ledsen och arg du göra mig....

Fyyy fan för dig säger jag bara..

Förstår inte hur du kan behandla mig som du gör. OCH jag inbillar mig inte för det är fler som sett det så
bajs på dig din jävel. Jag ska klara det där själv så kan du stå där med en lång jävla näsa sen.


Faaaaan

:'(

Kommentarer
Postat av: Pontus

Huvva Sussi, förstår att du måste ha det skitjobbigt med det där :/

2008-09-10 @ 06:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0