Höst

Är allt bra med er i höstvädret?
Med mig är det bara bra, men jag har fortfarande inte kommit upp ur sängen. Jag vet, de tär pinsamt jag borde verkligen skämmas. Men jag har faktiskt varit upp och käkat frulle men inget mer. Har legat och slö surfat på nätet sen jag vaknade typ. Ligger här i sängen och har fönstret precis framför mig, jag kan säga er att det är nog anledningen till att jag fortfarande inte har gått upp. För utanför fönstret är hösten i full gång, på termometern står det 11 grader. buur Säger jag bara, jag har egetnligen en hel del att göra, ska gå upp med lite saker till lilla stugan, sen diska upp några saker, dammsuga och städa. Som ni hör så finns det en del att göra. Men här ligger jag och slöar har faktiskt lega och kollat på utlandsresor.
Vill så himla gärna åka utomlands, tappa  inte hakan nu gott folk men jag har aldrig varit utomlands. Och hur sugen blir man inte när vädret i Sverige ser ut såhär och när massa andra åker utomland och man ser massa bilder på hur bra de har haft det. Vadå avundsjuk? Nej då inte ett dugg. haha..
Egentligen skulle jag vilja packa ta med min älskling och bara sticka utomlands och bara ha det jätte skönt.

Jag och hans mamma har snackat massor om att åka till nästa höst hela Martins familj och sen jag med,  vi måste spara pengar och sådär. Sen är det tydligen bäst att åka på hösten och nu är det ju höst men vi har inte sparat några pengar till det än.
Men jag hoppas sten hårt på att det blir till näst höst,..När älsklingen kommer hem sen så ska jag locka honom med massa fina bilder så får vi se om han också blir sugen.
Grejen är bara det att det känns som att det är 1000år kvar tills nästa höst. haha.

Vi får se hur det blir med att åka utomlands, men hoppas hoppas.
Först och främst nu ska vi iväg på kryssning, det ska blir riktigt nice :)

Nu måste jag ta det stora klivet att komma upp ur sängen och ta på mig lite mer kläder och sätta igång med allt som måste göras. Ska göra så mycket jag bara kan så älsklingen får en chock nä han kommer hem. Får se om jag lyckas jobba i ett sånt högt tempo. haha..

Skriver nog något mer ikväll sen.

Puss


Hoppas på utomlandsresa med dig min älsklning, du är det bästa som finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0