Hjälp mig lite på traven.

Nu tycker jag att ni få som läser min blogg, ska skriva en kommentar om vad ni tycker att jag ska skriva om. Vad är det som gör en blogg intressant?? Vad är det som gör att man vill läsa just den bloggen och följer den varje dag, jag vill jätte gärna ha lite respons på det jag skriver. Så man vet om det är något att ha eller om man ska sriva om lite annat.
Jag skriver mycket babbel, men meningen är att det ska handla om träning jag vet jag har verkligen varit skit dålig på det, men lovar att sätta igång när förkyldningen är över.
Sen är det meningen att det ska handla om inredning, men vi har ju liksom inte riktigt satt igång med inredningen. Vi håller på med riktigt grov jobb nu och det är nog inte så intressant att se. Men jag lovar när jag får de där badrums grejerna och jag sätter igång med det så ska det komma bilder.


Men snälla säg mig, vad vill ni läsa om??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0