Härligt härligt

Mer jobb till mig tack, följde med älsklnigen in till Åtvid i morse för jag skulle städa på "skroten". Så jag hoppa av hos hans föräldrar så jag kunde ta cykeln ner, och på vägen hit så ringde de för frita som jag jobbade på en fredag för ett tag sen och de undra om jag kunde jobba idag och i morgon. Så jävla underbart, blir 9 timmar på de här två dagarna det blir ju lite pengar kanske. haha. Men kul att ha något att göra i alla fall. Får vara glad för det man får liksom :)
Sen har jag hittat ett jobb som jag ska söka, ska bara be Rikard om hjälp att pyssla ihop ett personligt brev, för det är det enda som inte är klart. Kan ju vara bra att ha allt klart så det bara är att skicka sen.

Har varit och städat nu på morgen en lite sväng gick på en timme så det var inte lika mycket som sist. Sen fick jag mig en cykeltur också. Alltid lika skönt att cykla, ska cykla till jobbet sen med :)
Påtal om helt annat jag beställde kläderna igår som jag visade för ett bra tag sen :) Så snart blir de mina. Jippie
Nu ska jag gå och fixa lite..

Hörs.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0