Gusum

Hemma hos mina föräldrar nu, ska till tandläkaren i morgon och till banken. Så jag åkte hem ikväll.
Men innan det så var jag och min älskade karl ute i skogen med hans faster och plcokade svamp. Hon visade oss de bästa ställena ute där vi bor. Så vi fick ihop massa svamp. Så jag tog med lite hem till mammi och mig för de andra två i huset äter inte.. Så nu har jag och mamma rensat svamp, och stekt det sen så vi gjorde goda varma mackor av det.. mums:)
Av den härliga skogspromenaden så fick jag fin färg i ansiktet, för solen lös jätte skönt när vi gick i skogen..
Jag gillar skogen hur mycket som helst, jag har ju sen jag var liten varit med i skogsmulle och allt det här ni vet tills typ jag gick i förtsa ring då slutade jag, för det var inte så roligt längre..Tyckte att det var roligare att gå i skogen på egen hand än att ha ett bestämt schema över vad man ska göra när man kommer dit..
Sen valde jag skogskurser och hur man ska göra för att få barn intresserade och sådär i skogen..
Men det var inte det jag skulle prata om nu. Utan det jag skulle säga var att jag blir så himla lugna av att gå i skogen, det är skön luft, det är fint och det är lugnt..Det är hur härligt som helst, är ni stressade så gå en lite promenad i skogen :)

Nu ska jag fixa mig sen ringa till min älskling. Har en sak jag måste säga till honom.. :)

Usch vad jag tycker det är jobbigt att vara ifrån honom. Min underbara älskade Martin <3

En bild på utsikten från vårat tv rum och från altanen får avsluta detta inlägg.

Natti

puss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0