Guitar hero

Värsta härliga vädret ute, ska gå ut och gå en promenad och ta med mig kameran blir det nog :)

Går dagen var lugn, jobbade lite med vardagsrummet jag säger då det vad har vi gett oss in på. Men vi var ju tvungna att riva hela golvet för att det var trasigt och fuktigt.. Men det här stadiet tar tid, för det är så grymt tråkigt känns inte som att det händer något när man håller på.
Sen när älsklingen kom hem blev det god mat, mys, tv och så dammade vi av Xbox:et och spelade lite guitar hero det var jätte kul. Sista låten var grymt bra så vi höjde volymen fan vad kul det var när det blev lite tryck på det hela.

Kan inte ro för det, har en ljud tokig sambo och en helt ljud tokig pappa. Ni kan ju tänka er hur det slår ut sig å mig. haha
Jag älskar att lyssna på hög musik när det låter bra.Har blivit kräsen när det gäller hur det låter, hmm hur kan det komma sig?? :P

Nee om man skulle se om man hittade något att ta på sig sen ge sig ut i solen och vandra runt lite.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0