Frukost tajm

Ska ta och äta lite frukost nu sen ska jag hoppa in i duschen och göra i ordning mig..
Så typiskt att jag glömde mitt smink hemma, så jag får se om mamma har lite mascara bara som jag kan slänga på mig. SKa in till stan sen med ska ju till tandläkaren och äntligen få min bettskena. Kommer säkert kännas jobbigt i början eftersom att den är tjock den jag har nu är jätte tunn men det är väl för att den bara ska hålla kvar tänderna efter tandställningen..Den jag ska få idag är för att jag inte ska gnissla tänder..
Så nu ska inte mina tänder nötas något mer och min kära pojke ska få sova hela nätterna utan att behöva vakna för att jag gnisslar så mycket. Så då blir det bra :)

Nee nu ska jag käka frulle.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0