Fixa och dona

Vaknade vid halv 8 idag, låg i sängen och glodde på tv till 9 då tog jag det stora steget att gå ner till tvrummet i stället för att titta på top model 3 och käka frukost. haha..
Har än så länge bara slappat..Sen vart efter ska jag diska lite sen rensa all svamp som vi plockade för ett tag sen. Sen ska jag börja fixa och dona här hemma ska se om jag kan röja upp lite.
Men först ska jag prata med Mican, väntar på att hon ska logga in på msn. Vi ska va i morgon innan festen och sådär. Det ska bli jätte kul, längtar som bara den :)

Sen ska jag hinna med en liten cykel sväng idag med. än så länge är det ju fint väder i alla fall så hoppas det håller i sig så jag kan cykla sen.

Skriver kanske senare.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0