Det finns att göra


Solen lyser ute, hur underbart som helst..
Efter lunchen tog jag min bok och gick ut och la mig och solade..Hur skönt som helst, hoppas att man ser lite brunare ut nu låg ju där ute i en timme ungefär.
Vill se lite brun ut ju, jag tycker att man känner sig fräsch när man är brun. Man ser liksom fräschare ut på någt sätt när man är brun. Så rörig jag är.. Men jag tycker i alla fall om att vara brun :)

Har förövrigt varit och jobbat lite idag, ska ju sätda på ett ställe en gång i veckan det tar inte lång tid eller så utan det är mest bara för att ha någonting att göra för så mycket pengar blir det ju inte. Det tar drygt 2 timmar att städa så.. Men det är något att göra i alla fall.
Jag hoppas på att vikariebanken kallar in mig lite skulle vara riktigt nice med lite jobb.

Ett ställe där det finns att göra i mängder är hemma, det är jätte mycke saker som ska göras. Och en sak MÅSTE göras innan vintern som ni vet så bor vi i ett litet hus nästan som en liten stuga..Och under vardagsrumms golvet har betongen eler vad det är gått sönder så det måste lagas..Så vi måste ta ut alla möbler riva upp golvet "slå sönder" det och sen gjuta nytt..En anning omständigt men det måste göras..
Sen har vi loftet som vi ska måla om och lägga nytt golv och golv ska läggas hallen också, så det finns verkligen massor att göra. Jag och min kära karl får ta oss i kragen och fixa det här. Men det dyker alltid upp andra saker som måste göras också. Men vardagsrummet måste vi ta tag i så fort det går..
Bilder på huset får ni vänta med tills vi fått lite ordning på det eller så kanske det dyker upp bilder under arbetets gång vi får se.. Men bilder ska komma i alla fall.
I morgon ska jag ju inte jobba, så då ska jag börja röja lite..
För idag hinns det inte med för när Martin slutar ska vi hem och sen fixa med hans gamla bil för det kommer en som ska titta på den idag så vi kanske blir av med den..Skulle vara jätte skönt att få en sak ur världen.

Sen är det party på fredag, ska på inflyttningsfest hos Pontus och Issa, ska bli riktigt kul är party sugen..
Tror det blir klänning och leggins..Har en klänning som jag köpte på gina för ett bra tag sen som jag inte använt för att det inte varit något tillfälle, men nu ni..Nu kommer ett tillfälle då ska jag använda den för jag gillar klänningen massor för den är jätte fin :)
Det blir nog bra :)
Hoppas vi får med oss en kamera så vi kan slänga upp lite fest bilder med.

Nu ska jag gå och prata med Martins mamma som kom hem nyss..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0