Cykel

Ska när som helst gå och borsta tänderna och fixa sen gå upp och krypa ner hos min älskling.
Tänkte ta tag i och börja röja lite i morgon, så jag ska gå upp skapligt och börja med det så det händer lite.

Var ute och gick med Martins faster som är våran granne. Hon skulle gå en sväng i ksogen och kolla efter svamp och eftersom jag är skogsmulle själv så hängde jag med henne. Det var mörkt på himlen men vi chansade på att det inte skulle komma något regn just den lilla stund vi skulle gå. Men när vi var klara och kom ut på vägen igen så kom det lite stänk och det var väldigt mörkt så vi joggade lite, men gav upp snart när vi förstog att det inte skulle regna så mycket.
Jag passade på att fråga henne och någon "runda" som man kan gå/cykla/springa hon gav ett tips som jag ska utforska i morgon. Med min "låne cykel". För på något sätt kom vi in på cyklar och då sa hon att hon hade en som jag kunde få låna när jag vill och sådär.
Så nu kan jag cykla också as bra verkligen, bara gå in i deras bod och låna den. Hur snällt som helst, för ibland när det är fint väder och jag inte har något att göra kan det vara kul att cykla in till Åtvid och så. För jag tänker inte gå in dit det tar för lång tid. haha..

Nee nu är det dags att gå och fixa sig sen krypa ner hos min kära pojkvän :)

Natti natti.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0