Baka en kaka.

Jävla skit faaaan..

Jag satt precis och skrev ett långt inlägg och jag min dum jävel tröck på bild där uppe så då försvann hela skit. Bra Susanne riktigt bra.

Aja, jag är i alla fall i Gusum nu, följde med mina föräldrar hem när de ändå var hemma hos mig och hjälpte till att ösa ur lite i vardagsrummet.
Jag mår riktigt dåligt nu, varför ska man bli sjuk för. Så himla onödigt. Sitter här vid datorn och tar det lite lugnt och väntar på maten. haha.
Har kollat fram ett recept på kladdkaka, blev sugen på att göra en så det ska jag göra efter maten och sen smaska på den till idol sen. Det blir kononers :)
Man får faktsikt äta lite onyttigt när man är sjuk.
Vet ni jag och Martin äter typ inget godis längre, det är skit bra. Förut ut vi rätt så mycket, men nu så stor handlar vi och då blir det inte att man plockar på sig massa smått utan bara det som står på den långa listan.
Ett tips till er som äter mycket godis och vill sluta eller dra ner på det stor handla så ni/du inte går till affären så ofta.

Ska bara ta det lugnt i morgon, ligga och glo på film och mysa i soffan hela dagen, kanske gå en promenad i skogen ska se om jag får med mamma. Värsta skönt och mysigt att gå i skogen :)
Sen kommer älsklingen och hämtar mig i morgon kväll, och på fredag blir det fullt ös..haha inte riktigt men då är det lite på schemat i alla fall. Ska till arbetsförmedlingen på morgonen sen så ska jag och städa på skroten efteråt. Kul att komma ut lite och ha något att göra.. Sen ska det blir spännande vad min handläggaren är för typ och vad vi kan komma fram till på arbetsförmedlingen.
Nu ska jag fortsätta och snora och titta runt på nätet till maten är klar..


Ser den inte jätte god ut eller ?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0