Måste få ordning på saker och ting.



Kom hem från jobbet för mindre än en timme sen har bara fixat mig sen ringt älsklingen och sagt god natt.
Fy vad jag saknar honom, han åkte ifrån mig i morse och jag saknar min snygging massor.

Just nu känner jag att jag har en hel del saker att ta tag i. Men mycket blir svårt när jag får bo hos mina föräldrar, och inte kan bo hemma för att det inte fungerar ed kollektivtrafiken om jag skulle åka från Åtvid.
Några saker som jag måste ta tag i är:
- Få ordning på huset, men det är det som är så svårt när jag jobbar i Norrköping. För på helgerna hinner man inte så mycket, men vi måste verkligen ta tag i det nu så det blir ordning och reda. För det är verkligen värdelöst att bo i denna röra när man bygger om.
- Körkort, det är något jag verkligen måste ta, om mina föräldrar skulle kunna offra lite tid och köra så skulle det gå lite enklare. Den som har tid och vill är älsklingen men med honom får jag inte köra med. :( Funderar på att göra allt på egenhand så de kan se att jag också kan.  Är så trött på det där nu.  :(
- Träningen, jag måste lägga upp så jag börjar träna ordentligt. Hur många gånger har jag inte sagt det, men nu måste jag verkligen göra det.

Nee nu tror jag att john blund flög förbi mig en sväng, det känns som det i alla fall. Bäst att sova.

Natti natti..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0