Tillbaka

från kryssningen nu. Har jobbat idag, var extremt trött men det gick..
Kryssningen var helt okej, blev inget party direkt. Eller bara för Andreas del, jag var inte på party humör och Älsklingen är sjuk. Men det var riktigt trevligt i alla fall. Och fram för allt skönt att komma iväg och se lite annat, ta det lugnt äta god mat och umgås. Det gör mig ingenting att det inte blev något party för jag kände inte för det just då i alla fall. haha.
Men det ska komma upp bilder vart efter när grabbarna har slängt in dem på datorn..

Är det bara jag som verkligen måste känns för att festa för att göra det??
Jag kan gå på fest och så, men ska jag dricka så måste jag känna för det.
Är det fler som är så eller?? haha

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0