Söndags kväll


Go kväll.

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever, har inte varit speciellt aktiv här får be om ursäkt för det.
Har haft en helt underbar helg med älsklingen, vi har tagit det lugnt för det mesta och haft det allmänt mysigt :) Loove
Har hunnit med och få undan lite i huset, sen idag kom Martins farbror och gav lite instruktioner om vad vi ska göra med "golvet" i vardagsrummet nu. För nu är liksom allt borta nu är det gjutning och sånt shit som ska göras, hoppas bara på att det blir klart tills jul :)
Är hemma hos mina föräldrar och älsklingen ska sova hos mig i natt.
Nu ska jag platta håret göra mina mackor sen ska vi sova :)
Jobbar förmiddag denna vecka. :P Härligt med jobb.
Ska sätta igång med min träning denna vecka, men återkommer mer om den i morgon, så kolla in då.

Måste bara säga att jag här världens mest underbara pojkvän ♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0