Söka jobb är inte alltid så lätt

Har suttit och spanat runt lite på platsbanken på ams sida..Hittade ett jobb som jag fastnade för i Linköping, det som är kravet som jag inte har är att man måste kunna teckenspråk. För det är som assisten åt en som är döv. Grejen är att jag har gått en teckenspråkskurs, men bara en på 50poäng i gymnasiet, vilket inte alls räcker långt. För det var mest bara de vardagliga sakerna, men är ändå sugen på att söka för att se. Ska fundera lite på det, jag har ju mycket grund men det är ju så himla mycket mer som jag inte kan. Har ju inte en aning om hur mycket man måste kunna. Men jag antar att det är mer än det som jag kan i alla fall.
Jobbet verkade jätte kul, fastnade för det när jag läste om det. Men men, vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0