Slå inte i backen nu

MEN jag tog mig i kragen igår och gick/joggade en sväng.
Tänkte nee nu måste jag ut och gå, det hade precis börjat regna men jag slängde på mig lite kläder och en reflexväst. Sen började jag gå i ett högt tempo men det kändes som att jag inte fick upp någon värme så när jag kom in på en bra gata så började jag jobba lite smått. Sen så gick jag upp för en jätte brant backe sen var man dö varm. Jag fortsatte i samma stil, gick ibland och joggade lite längre bitar. Dö skönt att springa i regnet alldeless för sig själv :)
Kände att det var dax för att börja jogga lite så jag började med en mjukstart, samanlagt blev det 20min. Jag vet att det inte är länge men jag lovar att jag blev svettig.
Sen blev det lite sit ups och stretching (stavning?) sen en skön och förtjänad dusch :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0