Sjukt kul på jobbet

Har haft svin kul på jobbet, igår och idag var jag bara så himla trött. Lotta och jag sitter i skamrån haha. Vi har bytt plats så vi sitter inte med de andra för det kom nya som tog våra gamla platser.
Igår var det så kul, vi stog och öste upp dvd:er ur en stor kartong och la de i våra små kartonger som vi har vid oss när vi sprättar upp plaster och tar ur dvd:erna ur påsarna och sorterar och grejer. Aja skit samma det var bara för att ni ska ha ett hum om vad jag pratar om, men det blev rörigt. haha..
Men så stog vi och öste och det var typ bara skräp filmer i kartongen och vi var dö trötta för klockan närmade sig frukost och vi hade inte kommit igång med jobbet än utan fick liksom göra massa städ jobboch plock jobb som de på andra shiftet ska ha gjort så det bara är för oss att jobba.

Men vi hade en konversation när vi stog där och öste trötta som vi var.
Jag: Snart hoppar jag i kartongen i stället.
Lotta: Jaa, åh tänk så skönt att krypa ner i kartongen och dra en dvd över huvuvdet och sova lite.
Jag: haha. Det skulle inte vara helt fel. hahahaa
Lotta: Sen så skriver vi på kartongen öppnas inte förns klockan halv 3. Sen finns det en lucka här så de kan köra in våran mat i för det klarar jag mig inte utan..
Vi: hahahahahhahaahhaahahah

Typ i den stilen är våra konversationer när vi är trötta vi skrattar åt saker som inte är ett dugg roliga egentligen och vi driver som fan. Vi har börjat prata med kartongerna och dvd:erna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0