Sådärja

Har precis kommit ur duschen, det blev en 20min jogging tur med bror..
Haha lite små jobbigt att jogga med någon som har ett helt annat tempo för jag ska ju jogga i sitt tempo. Men vi har ju en förklaring till hans höga tempo han har verkligen dö långa ben och tar jätte långa kliv. haha.
Han är liksom typ 1,85 lång och så kommer jag med min värsting längd på 1,65 haha..Vet int exakt hur lång han är men runt den längden i  alla fall. Så han fick springa lite före mig. Ska nog springa själv nästa gång, är väl bäst så man orkar ju lite mer när man kör sitt eget tempo. Innan duschen blev det lite situps och armhövningar.
Ska se om jag kan ta tag i det här nu, har joggat två gånger på två veckor det är EXTREMT LITE. Måste skärpa mig.


Blev förresten ingen mer övningskörning idag, ska köra i morgon innan jobbet.
Hoppas det går bra då, jag blir så trött. Vad lätt allt skulle vara om jag kunde få köra med älsklingen för han är bara så bäst <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0