Omplanering? Jovers :P

Tänkte bara slänga in ett liten inlägg, mår inge vidare mår illa så jag tänkte bara skriva lite.
Kvällen igår blev inte som planerat, vi är väldigt rörliga av oss eller vad man ska säga vi gör lite som vi känner för så har vi sagt att vi ska se på film så kan vi hamna någon helt annan stans än framför tv:n. Och igår var det en sån kväll..haha
Vi var med Andreas sen skjutsade vi Martins kusin till krogen och så blev det hastligt och lustigt att jag åkte hem fixa mig och hängde med brudarna på krogen där kick spelade, och älsklingen var med sina kompisar.
Hade kul för att bara hoppa in sådär, men blir nog roligare nästa gång när jag är med från början.

Nu ska jag städa och fixa lite här tills älsklingen komme rhem, han åkte in till stan och jag orkade inte följa med för att jag mår så illa. Har typ legat och slöat och sovit så nu har jag städat och fixat lite.
Skriver mer i morgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0