Martin <3

Sitter här är lite små trött och väntar på att min älskling ska komma hit. <3
Så mys, han är så himla gullig.
Vet ni den veckan jag jobbade eftermiddag sist, så kom han och hämtade mig på jobbet så himla gullig. Inte alla dagar men nästan, hur gulligt som helst.

Tror det var på tisdags kvällen som jag skulle gå till bussen och så ringde jag till honom för att ha någon att prata med när jag går i mörkret.
Så pratade vi lite sen så kom det en bil åkandes jätte nära och så säger han i telen:
Du jag tycker att du ska hoppa in i bilen i stället ;)
Blev något överraskad, så himla söt han är.

Och påtal om honom idag är det 2 år och 5 månader för oss. Så himla underbart <3

Det får bli en bild på oss nu bara för det ;)
En gammal bild dessutom, men jag älskar den här bilden. Den är från första sommaren som vi var tillsammans alltså 2006 bästa sommaren hittils. Så himla mysig :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0