Människorna gör det roligt.

Precis så är det, jobbet jag har är inte direkt ett dröm jobb. Men det är väldigt "slappt" jobb visst man jobbar på i ett tempo men man behöver inte tänka så mycket, utan mest bara göra. Och det är jätte skönt, för då kan man sitta och prata med andra och ändå jobba på bra.
Idag har jag verkligen haft en grymt rolig dag på jobbet. Jag och Lotta har skrattat HELA TIDEN, aja så gott som i alla fall. Värsta dåliga skämten, men vad kul det blir att jobba när man har bra arbetskamrater. Det är ju dem som gör att det blir roligt att jobba så det gör liksom inte så mycket att det inte är någon dröm jobb utan man har kul i alla fall. Nu ve tjag ju inte hur länge de behöver mig som extra personal men hoppas på länge. För jag storm trivs.

Förresten har jag berättat vad det är jag gör på jobbet??
Kanske inte så kul men någon kanske vill veta. haha..
Ni vet dvd:erna som man kan köpa till aftonbladet/expressen, de som inte säljs får vi in och vi sprättar upp påsarna som de ligger i sen packar vi om dem, det är typ det vi gör. hehe.

Vi har suttit och pratat om busringnings skämt. haha. Sånna här dåliga men ändå så himla roliga i alla fall tycker vi det för gu vad vi skrattade.

Ringer till taxi.
Taxi: Taxi bla bla bla..
Person: Hej, går ni till stan?
Taxi: Ja.
Person: Men vad ska ni då ha bilen till?

Ringer till någon resturang.
Resturangen: Hej bla bla bla..
Person: Har ni grisfötter?
Resturangen: Jaa.
Person: Är det inte väldigt svårt att gå då??

Åter kommer senare.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0