Man mår bättre

av att få jobba, när man är arbetslös så har man verklgen inget roligt att göra man går typ hemma och städar. Det är roligt första veckan sen tröttnar man och blir dö slö för det är inge kul att göra saker när man är själv. 
Man kände sig jätte slö och inte till någon nytta alls, jag mådde inte bra av det. Det märktes tydligt nu när jag har fått börja jobba lite jag mår mycket bättre, man får det sociala som man måste ha varje dag. Man har något att göra om dagarna plus att man tjärnar pengar. Verkligen jätte skönt, nu mår jag mycket bättre. Bara hoppas att jag får jobba en hel del där, vet i alla fall att det blir nu i veckan också, men hoppas på ännu mer :)

Nu kommer det komma några inlägg på rad men det får ni stå ut med. haha


Kommentarer
Postat av: Mican Kusin :)

Jag vet precis vad du menar! Även om man inte har världens underbaraste jobb så är det skönt att ha något att göra :) Det är inte så att dom behöver fler på ditt jobb? Hur ansökte du? :) <3

2008-10-04 @ 22:12:03
URL: http://muckpuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0