Längtar

som bara den tills vi ska åka på kryssning, nu ska Andreas med också och det kommer blir svin kul :)
Fan vad vi ska parta alltså, sen blir det även att ta det lite lugnt och sen äta god mat. Åhh vad jag längtar :)

jobbar eftermiddag den här veckan, rätt segt jag tycker att förmiddag är bättre. Men det där är ju så olika från person till person men jag trivs bättre med förmiddag. hehe..
Men får man jobba så är det klart att man gör det skit samma i tiderna egentligen.

Måste bara säga en sak, blev så glad igår när min underbara pojkvän överraskade mig, jag slutade vid 22 och skulle gå till bussen, och då brukar jag ringa älsklingen och prata med honom i telen för att det är lite läskigt att gå i mörkret. Så då pratade vi lite bara, sen så bara jag tycker att du kan hoppa in i bilen här i stället. Så då hade han åkte ända till Norrköping för att skjutsa hem mig och få umgås med mig och sova med mig, hur gulligt som helst. Han så himla underbar min älskling:)  <3<3<3



Nu ska jag äta sen göra mig lite i odrning sen åka och jobba :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0