Julklappar

Har ni börjat handla julklappar än? Eller är ni lite som mig som funderar länge på att köpa och vad man ska köpa åt alla sen far ni runt i panik i sista stund och letar??
Det är inte lätt med julklappar, orftast är det så många som man ska köpa till. Det är riktigt svårt och man vill ju liksom inte ge samma saker varje år. Som jag har nästan varje gång Martin har fyllt år och till julklapp gett honom en t-shirt, men själklart mer saker inte bara en t-shirt.
Så i år vill jag verkligen ge något annat, vi sa att vi bara skulle köpa några små paket åt varandra. Eftersom vi vill lägga ner så mycket pengar som möjigt på huset. Så vi har planerat att köpa vissa saker i mellandags rean sen. Så vi tar det lite lugnt med julklapparna, men vi ska ändå köpa lite.

Har köpt till min bror än så länge. Kan inte skriva här för han brukar kika in på bloggen ibland..haha
Till Malin vet jag vad jag ska köpa ska göra det senare sen..
Till älsklingen vet jag inte än, funderar fortfarande på det. Får se vad jag kommer på.

Någon som har förslag på vad man ska köpa åt sin pojkvän??
Tipsa mig :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0