Hjälp mig

just nu vet jag inte hur jag ska göra för att komma igång med träningen, jag vill men jag tar liksom aldrig det där steget att ta på mig träningskläderna och ut och röra på mig. Det hände en gång förra veckan och det var jätte skönt att jogga och gå, men sen dess då??
Nej precis, jag har inte varit ute och gått/joggat sen dess. PINSAMT.
Jag har alltid tränat, det är nog nu som först jag inser hur mycket jag tränade. Folk kallade mig lite på skoj träningsnarkoman. OKEJ så illa var det inte jag tränade några gånger i veckan typ normalt, men om jag tänker på hur lite jag rör på mig nu så är det väldigt mycket.
Det senaste året tränade jag t ex karate 2-3 timmar i veckan sen tränade jag i skolan på IV-valet och det var olika saker ibland körde man boll sporter ibland pass och ibland gym. Men man tränade liksom två gånger extra. Passen och gymmet blev liksom rätt hårt. Så det är mycket om man jämför. Sen i slutet av trean körde jag på gymmet själv på fritiden.
OCH vad tränar jag nu INGET, bara uta och går ibland. Snälla hjälp mig på traven så jag får lite pli på mig och min träning. Vill verkligen träna men tar aldrig steget till det.

Snälla, tipsa mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0