Hett tips, LÄS.

Nu sitter jag här ny duschad och fräsch, men mina fötter är nog det bästa just nu..
Hur lena och mjuka som helst, i love it.

Om någon nu är intresserad av det här med fotbad och dessa produkter jag använder så tänkte jag slänga upp bilder nu (om det vill fungera vill säga). Och sen skriva lite om produkten från vad jag tycker om dem :)

Börja med att hälla upp ett lagom varmt bad, antingen i en sån där maskin man har eller en hink. Jag föredrar en sån där fotbads grejsamojs så man kan sätta igång massage samtidigt.
Häll i lite av denna sak, som luktar gott och är för avkoppling.
Jag tycker att det känns fräsch att ha i något sånt här i fotbadet än att bara ha vatten.


Ta fram fotfilen och flia fötterna på förhårdnader och sådär om ni har några vill säga.

Fotskrubb, djuprengöring, peelar varsamt fötterna och tar bort döda hudceller.
Där där skrubben är hur underbar som helst, fötterna blir mjuka och lena som en bebis stjärt.
Den luktar eucalyptus och det luktar väldigt gott måste jag säga.


Jag sätter ned fötterna i fotbabdet mellan alla saker och "sköljer" av dem lite.

Sen så lägger jag på den här saken som är en fotmask och den är för torra och trötta fötter. Så jag brukar lägga på den sen låta den vara en stund sen sätta ned fötterna i badet igen.


Avsluta med en mjukgörande fotkräm, jag kör med denna kräm som är för torra hälar. Men det är bara för att det är pappas grejer igentligen. Skulle jag köpa eget skulle jag satsa på vanlig mjukgörande fotkräm bara.
Just den här fotkrämen som pappa har är lite läskig, för den typ kyler så det blir en konstig känsla i fötterna. haha.


Helt underbara prudukter, väldigt enkelt att gör aom man vill koppla av och unna sig något.
Produkterna är inte dyra, och håller länge för de är dryga plus att man gör ju inte direkt fotbad varje dag.

Det ända som är lite negativt är att speciellt fotmasken luktar väldigt starkt, men de luktar gott men väldigt starkt.
Dessa produkter hitar ni på http://www.oriflame.se så titta in och se om ni hittar något skoj :)

Nu är det tid för mig att fixa mig och sen sova..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0