Hem hem hem :)

Idag ska jag hem efter jobbet så underbart skönt :)
Att äntligen få komma hem, det blir ju lite halv konstigt när jag jobbar i Norrköping tyvärr så jag måste bo hos mamma och pappa då för att det är bättre förbindelse till Norrköping här ifrån.
Men jag ska ju jobba där så länge och det är ändå skönt att jobba, sen åfr man in pengar också så Martin får hjälp med att betala saker. Jag trivs riktigt bra på jobbet med alla arbetskamrater som är jätte snälla.
Så nu i helgen får jag vara med min prins och komma hem till vårat underbara hus, som dock ser ut som ett bombnedslag. Det är också något som kommer ta längre tid nu när jag jobbar och Martin bor själv i veckorna så blir det inte samma arbete när det gäller huset.
Hoppas det blir klart till jul i alla fall så vi kan få våran fina julstämmning som vi har pratat om älskling <3

Längtar tills jag får komma hem och mysa med min älskling, även att han var hur gullig som helst och hämta mig i går efter jobbet.

Har jobb nästa vecka också då kör jag förmiddag igen, äntligen förmiddag igen :)

Nu ska jag äta lite sen fixa mig sen dra till jobbet :)

Vi hörs. Ha en riktigt trevlig helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0