Har varit flitig

och lagt in lite bilder från min mobil, hittade en sladd så jag kunde göra det. Och jag lvoar att det behövdes lite nya fräscha bilder har inte lagt in sen innan studenten. haha Så det var välbehövligt.

Mamma och jag fick våra kläder idag som vi beställt från Cellbes. Haha. Det är typ bara tantkläder enligt mig, men jag hittade en flecce (stavning?) jacka och det kan vara skönt att ha. Sen så gjorde jag bara en test och beställde en jätte billig kjol för 99kr. Och den satt as bra, den ska egentligen sitta nere typ på höfterna men jag ska ha den högt upp. Dö fint :)
Tänkte se om jag lyckas lägga in bilderna här. Fast kvalliteten på bilderna är riktigt usel.

 

Får se om det kommer upp fler bilder i veckan eftersom att jag har lagt in så mycket nu :)
Så håll utkik efter lite nya och fräscha bilder i veckan :)

Nu ska jag vänta på att min älskling ska komma så vi kan äta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0