Har ni någon speciell stil?

Det här med stilar tycker jag är dö svårt, vissa har verkligen en stil de följer.
Men jag har verkligen ingen stil eller det kanske jag har, men jag kör på vad jag känner från dag till dag. Som idag är det leggins och tunnika som gäller, men ibland kör vi på jeans och något snyggt på överdelen, ibland kör jag typ pösiga kläder eller i alla fall brallorna då.





Hur gör ni, har ni en speciell stil eller gör ni som jag kör på vad ni känner för dagen??
Tycker ni att det är viktigt att man följer en stil?
Jag kan tycka att vissa har dö snygga stilar, men jag skaffar mig ändå aldrig någon riktigt stil själv. Kör kör enbart på det som känns bra just då.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0