Hallå hallå


Eller god morgon ska man väl säga egetnlinge klockan är liksom inte ens fem på morgonen. haha.
Sitter här och tr det lite lugnt innan jag ska packa ner allt i väskan och sådär. Tycker att det är rätt skönt att sitta vid datorn och blogga lite såhär på morgonen när ingen annan är vaken hemma, lite små mysigt. :)

Jag och min älskling gick en promenad igår, blev dock inte lång men det var trevligt vi gick bara ner till affären och fixade en blankett om ica kort bara. haha. Men det är skönt att gå ut och gå på kvällen jag gillar det, förutom att det är mörkt och läskigt.
I går bestämde vi att vi ska åka till Ullared den 25 oktober, för vi ska inhandla julpynt och sen lite andra saker till huset. Ska bli kul, det är mycket som händer i oktober vill jag lova.
25, Ullared.
28-29, Kryssning :) Längtar som faaaan.
31, eventuellt haloween party hos Pontus och Issa, har inte hört om det blir något bestämt än. Men hoppas :)

Oj nu börjar klockan bli mycket, bäst att borsta tänderna och packa i sakerna så man kan dra sig mot bussen.
Jag ska sova på bussen, haha. Sen blir det att lägga sig tidit idag. Just det ska vara med Frida idag blir skoj, men inte allt för sent bara för jag måste verkligen sova.

Ha en bra dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0