God morgon

just nu ligger väl de flesta av er och snarkar och ska gå upp om sissodär en timma eller två. Lyx :)
Sitter och äter lite frulle, jag gillar verkligen inte att äta såhär tidigt på morgonen. Men är illa tvungen kan inte jobba på så gott som tom mage i två timmar innan det är frukost på jobbet. Så det blir knäckemackor, det är mycket lättare att äta än mackor tycker jag i alla fall såhär på morgonen. Mycket mycket godare :)
Har tröttnat på mackor nu, försöker att hitta på allt möjligt att ta med mig i stället för mackor. Egentligen är det ju inte så jätte bra att äta mycket bröd, så det är väl bra att variera sig lite ibland.
Guu vad jag babblar på om ingenting.
Min snygging ligger i sängen och sover, skulle verkligen inte ha något emot att krypa ner i sängen bredvid honom och ligga där och mysa hela dagen. Det vore verkligen inte helt fel måste jag säga. Men det är bara att fixa sen dra till jobbet, man måste ju få in pengar liksom.

Tänkte att jag skulle klippa mig när jag får min lön, men vet ni vad gullig min pojkvän är han hade ringt och beställt tid åt mig så jag ska klippa mig på lördag :)
Det blir kort som sist, och jag lovar att det kommer bild på det. Sen är det bara de här förbaskade slingorna som ska i håret med, sen är jag fin fin.

Nee om man skulle ta och fixa sig lite sen börja röra sig mot bussen.

Ha en bra dag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0